کنفرانس مطبوعاتی آواژنگ

گروه شرکتهای آواژنگ به بهانه بیستمین سالگرد کمپانی Gigabyte کنفرانس مطبوعاتی را در روز سه شنبه مورخ ۱۶/۱۲/۸۴ ترتیب داد. در این نشست که با حضور مدیران ارشد این گروه در مجتمع نارنجستان برگزار شد ، مدیران این شرکت پس از گزارشی در خصوص فعالیتهای گروه آواژنگ طی سالهای اخیر بالاخص سال جاری در جلسه پرسش و پاسخ حضور یافتند که در این جلسه آقای باقر بحری مدیر عامل آواژنگ سیستم در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تعدد مارکهایی که گروه شرکتهای آواژنگ بر روی آنها فعالیت میکند مثلا leadtek , gigabyte باعث رقابت درونی در گروه نمیشود، گفت : ما سعی کرده ایم محصولاتمان یکدیگر را پوشش دهند اما رقابت اجتناب ناپذیر است ولی بیشتر پوشش محصولات و مکمل بودن آنها مد نظر ماست . او ادامه داد ، توسعه پایدار سیاست اصلی گروه است که شامل نرمش در ساختار سازمانیمان ، حفظ منابع ملی و همچنین عدم خروج بیهوده ارض از کشور میباشد که تمامی این موارد با فعالیتهای تک تک خانواده ۳۰۰ نفری اواژنگ در بخشهای مختلف صورت میپذیرد و با پیشبرد این سیاست توانسته ایم به حجم بالایی از فروش وهمین طور خدمات بی نظیر پس از فروش که شامل ۱۰۰ در صد تعمیرات داخلی میشود برسیم .
در بخش دیگری از این مصاحبه آقای منصور جلیلیان مدیر عامل آواژنگ در پاسخ به سوال دیگری که در خصوص حجم مادربوردهای فروخته شده در ایران و سهم بازار اواژنگ بود گفت: حدود یک میلیون تا یک میلیون و دویست دستگاه PC در سال در ایران به فروش میرسد که با نگاه تقریبی میتوان گفت به همان نسبت مادربورد هم به فروش میرسد و سهم بازار ما به دلیل وجود برندهای مختلف و نقاط ضعف و قوت این برندها متغیر است و دلیل آن نیز ورود و خروج مارکهای مختلف در فواصل زمانی با کیفیتهای بعضاً نامرغوب است اما با وجود تمامی موارد ذکر شده بین ۳۰ تا ۵۰ درصد از سهم بازار را به صورت شناور دارا میباشیم . در ادامه باقر بحری جهت تکمیل گفتهای جلیلیان اضافه کرد: ما و بقیه شرکتهای خدمات دهنده و فروشنده میدانیم که چه مقدار فروش داشته ایم اما هیچکدام حاضر به بیان آن نیستیم و این هم به دلیل ضعف اطلاع رسانی است که این اسناد و آمار را به صورت غیر واقعی در اختیار دیگران قرار می گیرد. او همچنین افزود تمام شرکتهای مطرح تولید PC که تقریباً ۱۰ شرکت میباشند حتی ۱۰درصد از PC های ارائه شده به بازار را عرضه نمیکنند و عمده PC های تولید شده در مغازه ها و زیرپله ای ها جمع آوری و به بازار عرضه میشوند که این امر باعث ضرر اقتصادی می گردد.
همچنین در این نشست خبری خانم طباطبایی مدیر شرکت خدمات آواژنگ در رابطه با خدمات پس از فروش قطعات کامپیوتری در بازار ایران گفت، مهمترین بخش در این بازار پرتنش بحث خدمات پس از فروش است که اطمینان کاربران را نسبت به فروشندگان این صنف افزایش می دهد.طباطبایی ادامه داد:شرکت خدمات آواژنگ با در اختیار داشتن نفرات کارآزموده و تجهیزات تست مطابق با آخرین تکنولوژی های روز سعی در برآورده ساختن تمامی نیازهای مصرف کنندگان کالاهای خود دارد که امیدواریم این رویه نیز به دیگر شرکتهای فعال در این صنف رخنه کرده و باعث افزایش و توان علمی نفرات فنی شرکتها شود.
همچنین در این سمینار از حمایت های گروه شرکتهای آواژنگ از صنعت ICT، هنر، ادبیات و دیگر مسائل معنوی که نیاز به تشویق دارند بحث شد و آقای بحری ابراز امیدواری کردند که اینچنین اعمال پسندیده نیز از سوی دیگر شرکتهای فعال در صنعت انفورماتیک و دیگر صنایع کشور مورد استقبال قرار گیرد.
ارائه شده در ICTna.ir

2 نظر

شبتم۵ مرداد ۱۳۸۸، ۹:۱۸ ب.ظ

یادش بخیر جوون بودیم ! الان در کنفرانس مطبوعاتی Mtcrosoft همش باید شرکت کنیم. دنیایی است !

گل رخ۶ مرداد ۱۳۸۸، ۸:۱۳ ق.ظ

قربونتون برم …شبنم جان